Pages

ORYSENSE

Orysense

HOTEL UNTUK MEOW

ini cuma angan-angan...
aku harap satu hari nanti aku mampu buka hotel untuk kucing.
macam ni.
sebab aku suka kucing.

aku tak kisah jagakan kucing orang. yelah.kalau orang yang bela kucing nak pergi jauh, dan lama, mesti risau nak tinggal kucing kan?
siapa nak bagi makan, minum, tengok sakit pening kucing kesayangan....cuma khidmat aku bukan khidmat masyarakat lah. khidmat berbayar. namapun nak jadikan kerjaya kan..hehehe
(cuma aku kena jauhkan encik-bakal-suami dari kucing-kucing tu semua. dia pencekik kucing)

aku suka je buat ini sebagai kerjaya aku satu hari nanti.

anjing?

erk..bukan tak suka..cuma aku tak cukup rajin nak samak diri sendiri tiap-tiap hari.
XD

doakan impian aku dimakbulkan.

2 comments:

norien arshad said...

AMIN ! moga kite dapat bukak kan

Salhah Suhot said...

AAMIIIN!