Pages

ORYSENSE

Orysense

TAK TERDUGA OLEHKU

tak sangka..tiba-tiba petang tadi dapat panggilan, untuk post intern je..cuma aku dah tolak dengan baik..lagipun aku senang kerja kat tempat sekarang ni.hahaha..
sebenarnya, permohonan tu aku dah withdraw dari jobstreet..tapi tak sangka, masih dipanggil..
bila aku tolak post intern, dia tawarkan pula kerja, bahagian marketing.
sekali lagi, aku tolak dengan baik...
lagipun aku dah kerja. kerja yang aku senang nak buat..

hari ni aku mengantuk sangat...sampai tahap nak jatuh dari kerusi..
XD!!

2 comments:

norien arshad said...

melampau sungguh sampai nak jatuh hahahaha

Salhah Suhot said...

hahaha...tu ngantuk tahap super nova tau