Pages

ORYSENSE

Orysense

REVIEW : CAPTAIN AMERICA

sebenarnya aku langsung terlupa dengan kewujudan cerita ni di pawagam.
(mungkin sebab aku belum menonton harry potter)
tapi semalam aku keluar dengan encik tunang dan secara tak sengaja ternampak poster cerita jadi...the rest is history..

okey. berbalik kepada topik asal.

aku bukanlah peminat tegar superhero tapi...
legasi super hero dari marvel tak pernah mengecewakan!!!
kekecewaan terhadap T.D.O.T.M terubat sedikit.

ada sedikit humor, aksi sudah tentu!!
tapi pengajarannya, tak kira kita ni lemah atau kuat,
kita kena ada azam yang kuat dan hati yang baik, baru boleh kena suntik dengan serum kuat..
 boleh jadi ketul-ketul macam ni...

 encik tunang, boleh tak encik pergi gym dan workout sampai macam ni??hehe
haha..bergurau..bergurau!!

penilaian aku?
markah penuh!!

pesanan penaja: nantikan THE AVENGER MAY 2012 !!!

4 comments:

Atlina Abd Wahab said...

k.nik... avanger may 2012 kot.. hehehehe...

Salhah Suhot said...

haha..typo error.XDD..trimas..tak perasan!!XDD

norien arshad said...

AK JELES KO DAH TENGOK ! AK JELES KAY POWN DA TENGOK ! AK LAGI JELES SEBAB PAKWE AK DA G TENGOK DULU !

Salhah Suhot said...

eh..boleh je tengok 2nd...jom,ahad ni nak?