Pages

ORYSENSE

Orysense

::RANDOM RANT:: JANGAN MARAH

maaf la..entri aku belakangan ini banyak cerita pasal mak-mak je...dah tak berape nak ade post pasal mekap-mekap..hihihi....

memang sejak mengandung ni aku tak berapa bermekap, lagipun aku kat rumah je...malas nak mekap-mekap...siapalah nak tengok(suami aku selalu stayback) selain mamat si lenguh yang perasan kachak tu....
 *hoh? memang mat ni kachak...mama jelez la sebab gemok macam ular sawa telan kambing!

InsyaAllah, sabtu ni akan ke cheras, ambil parcel yang berkurun dekat ofis lama tu..haha..dah nak basi baru nak ambil..ape daa....dan lepas  tu aku bercadang nak buat 1 contest..tengok la macam mana nanti..semuanya pun bergantung pada kemampuan aku nanti. doakan aku sihat-sihat saja sepanjang 2 bulan akan datang ni okey?

saja nak letak muka aku besar-besar..ini kali terakhir aku mekap sungguh-sungguh..masa kenduri kawen kakak ipar aku di melaka.
base: biore aqua sunblock (yang waterbase punya)
foundation: naturactor coverface (siapa nak beli dengan aku boleh klik sini)

dah lama tak mekap rasa janggal..

2 comments:

cik chinta said...

xdela npk gemok sgt..kite yg lom ape2 da gemuk gile. asik mkn je sjak kawin

Salhah Suhot said...

@cik chinta
memang tak naik banyak...sepanjang 7 bulan ni naik tak sampai 15 kilo lagi..