Pages

ORYSENSE

Orysense

PATUTLAH...

aku rasa aku tahu, kenapa orang lebih suka shout pada mana-mana page animal lover daripada rescue sendiri kucing atau anak kucing terbiar yang sakit....

sebab kalau diorang rescue, diorang cuma akan dapat pujian, paling sadis, bila rescuer ni minta bantuan untuk pelihara/foster kan haiwan tu, ada pula yang boleh kata, 'apa kata awak jaga sendiri?'

kalau rescuer tu tak ada masalah nak jaga, dia tak akan minta bantuan, percayalah. setiap orang ada kesulitan tertentu, yang mungkin kita tak tahu pada masa bantuan diminta. aku yakin, sebab aku dalam situasi tu.

aku ada kesulitan aku sendiri. kesulitan ni buat aku tak mampu, tapi pada masa yang sama, kasihan..

tak perlu ayat penyedap hati..cuma kasihan atim...asyik menyondol nak puting ibu kucing....kesian atim....

3 comments:

meowwmania said...

alahai kesiannya...


sy faham masalah dan situasi awak, sy doakan moga semuanya dipermudahkan oleh Yang Maha Kuasa, amin...

Unknown said...

@meowwmania
dah usaha gak cari mak tumpang..tapi tak ada rezeki...harap atim tak de sakit-sakit, cepat-cepat boleh berdikari, makan n minum sendiri...sebab nanti bila kena keluar p check up, mesti dia menjerit lapar....

Unknown said...
This comment has been removed by the author.