Pages

ORYSENSE

Orysense

LAMPIN MODEN KE PAKAI BUANG?

kali ni entri mak-mak pulak okey..
(adoi..sakit tulang rusuk aku asyik mengiring aje..)


aku tengah berfikir-fikir dan menimbang-nimbang...aku nak pakai cloth diaper(CD) ke disposable diaper?

ikutkan, aku ni tak la rajin sangat nak basuh membasuh..dan harga sehelai CD boleh tahan mahal gak...tapi jimat untuk jangka masa panjang...tambah lagi sekarang ni ada satu saiz untuk semua(newborn-3 thn)

banyak review bagus tentang kebaikan CD selain dapat berjimat, salah satunya baby susah nak kena ruam lampin sebab CD ni bebas bahan kimia...

aku pun geram juga tengok CD sekarang comel-comel!!(rasa nak sendiri pakai je...tapi tak boleh..XDD)
baby pakai CD..kawaii ne?

tapi aku memang dah plan, nak cuba dulu..mungkin secara separuh masa dulu..siang CD, malam DD..depend on budget ni..kukuku

No comments: