Pages

ORYSENSE

Orysense

PERIUK PEMANGGANG AJAIB

erk...ini bukan entri promosi. aku tak jual benda ni. tapi kalau nak beli, mak aku ahli, boleh la kalau nak....

maaf...aku malas nak upload gambar. semua pun tahu kan, modem umah aku ni bosngoks. nak tahu rupa periuk yang ajaib sangat tu, boleh google je.

apa yang ajaib sangat tu??

korang boleh memanggang dengan senang bila ada periuk ni. sumpah senang..dapur tak kotor, tak bau asap dan paling ajaib, cepat masak! sumpah..aku masak ayam bakar malam tadi, ayam siap dulu dari nasik!! ajaib kan????

okey..wanita-wanita...periuk ni adalah benda yang berbaloi ada kat dapur korang..bakal pengantin, request kawan-kawan korang hadiahkan periuk ni untuk korang. bagi yang dalam pantang lepas bersalin, periuk ni akan banyak bawa kebaikan untuk korang(termasuk aku). sebab masa pantang kan nak makan benda bakar-bakar? heehee......

okey..aku bukan promosi. tapi aku dah guna periuk ni, mak aku belikan untuk aku. best tak mak aku??

dan aku akui, periuk ni adalah salah satu benda dapur kesukaan aku!(sebab senang gila nak basuh!)

No comments: